شادی این روزها تقدیم به تو ، میم!

این قدر سعی کردم بابت اون همه روزهای سخت این چند وقت شاد باشم

که دیگه فقط فازم شوخی و خندس


یه مقدارم به خودم شک دارم که میزان خنده و شوخیم از حد رد نشه 

میترسم زیادی باشه


بهرحال


من از...

به ..

پ

آ


راستی! 

دادم استخارمو استاد الف برام گرفت. 


سر "حال" یکی از بچاها، که استاد داشت آمارشو از من میگرفت، و کاملا تابلو بود که استاد دلش گرفته

یهو گفتم :

"راستی منم حالم خوبه .. هیشکی حالمونو نمیپرسه!!  "


و استاد :

"خداروشکر     کسی که حسین داره غم نداره"


حرف زدن با استاد... لطف خدا.. که از طریق این بنده خوب های بهمو میرسه... حالمو خیلی خوب کرده...


خداروشکر...

روزای شادی دارم..... و این معنیش این نیست که مشکلی ندارم یا دردی تو سینم نیست.

هم مشکل دارم و هم درد.  هم تنهایی و هم ...

ولی مسئله اینه که خدا خواسته شاد باشم.... من هم... 


خدایا 

هوامونو داری... دمت گرم... هوای رفیقامونم داشته باش

مخصوصا

مریم.

و

ح

و

س

و

ز

و

ا ا و

خانواده و

همسایه ها و

معلم ها و استادهام و

اقای مدیر و

هرکی که هس و حال میکنی بهش حال بدی و 

هرکی

که غیبتشو کردم و

هرکی که لازمه


خدایا

کلا خیلی ماهی.... خیلی

الهی فدات...  ... ... شم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد