از حدود یک سال پیش شروع شده فکر کنم

اینکه نمیتونم یسری از کارا رو انجام بدم

تمرکز ندارم...

نا آرومم...

کارایی ک نیاز به آرومی و تمرکز نداره رو انجام میدم...

نمیدونم چیکار باید کنم

ولی ...

فکر میکردم به یه راه حلی ک تو ذهنم بود. ولی اون راه حل هم شرایطش مهیا نشد...


راستی اگر کار کارشناس اموری ک بهم پیشنهاد داده بودن، اون مرکز کنسل بشه، هم درس خوندنم میره رو هوا هم نمیدونم دیگ چ خاکی به سر کنم برای خرج هایی که براشون پول لازم داشتم. حسم میگه خدا رزقمو جور میکنه.

امیدوارم شرایط این راه حل مهیا بشه زودتر.. چون همین الانشم دیر شده و تقصیر خودمه ک دیر شده. 

خنده داره... ادم جایی زندگی کنه که کلی پول هست... ولی واسه یه خرجای کوچولو نتونه روی اون پولا حساب کنه.. و مجبور باشه بخاطرش بره سر کار ..  عمرا اگ بفهمید قضیه چیه..  نکته خنده دارش اینه که من تو یکی از مناطق شمال تهران زندگی میکنم... و این خونه مال خودمونه... و اون خرجا چیزای ساده ای مثل کرایه تاکسی هستن!!!!!! ولی هر پولی رو نمیشه هرجایی خرج کرد..  اینه مشکل من.  دلا در عاشقی ثبت قدم باش.. خدایا رزق طیب برسون ... ممنونم..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد