دیشب تا حدود 2 شب داشتم گریه میکردم...

شب بدی بود

هنوز رد اون حس بد باهامه...

میخوام رد بشم از این مرحله

نمیخوام ازش  بدم بیاد


نظرات 2 + ارسال نظر
آرشید جمعه 12 تیر 1394 ساعت 18:04

ممنونم از محبت شما و بروی چشم .
اینها اذکار خاص نیستند و عمومی هستند .
و هیچ منعی برای توصیه شون نیست .

برای بعضی از اذکار باید بعضی صفات رو داشت ... و هر ذکری در مورد هر کسی جوابگو نیست .
باز هم ممنونم از توصیه ی شما
و دیگر توصیه ای نخواهم داشت

بله اذکار هم خاص و عام دارن.. ولی یه مسائل دیگم هست که چون سند قوی براش ندارم نمیگم...
البته من خودم خوندن ایت الکرسی رو به بعضیا پیشنهاد میکنم.. اخه اصلا ذکر بحسابش نمیارم!!!! نمیدونم چجوری بگم!

آرشید جمعه 12 تیر 1394 ساعت 17:28

سلام
میدونم که میدونید ... برای یاد آوری می گم
میشه رد هر مشکلی رو با یه چیز پاک کرد ...
آیت الکرسی ...
این هدیه ی عرشی از آب احیاگر تر و پاک کننده تره
برای هر دردی
وقتی حال آدم بده ...
معجزه می کنه ... آیت الکرسی
و هفت مرتبه الا بذکر الله .

و البته افکار منفی و احساسات بد رو ... سه مرتبه سوره ی ناس دور می کنه .

سلام

اینا خوبن.. خوب خوب..
ولی از من به شما نصیحت!
به کسی ذکر ندید
آدابی دارد..
و چنان که توضیح و تفسیر این حرف من ، بارها مورد درک نشدن واقع شده، از توضیح دوباره اش دست میکشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد