who is Hussain

امام حسین! 


حواست هی بهم دیگه آره؟


خیالم راحت باشه که هستی؟


دمت گرم


خیلی بامرامی خیلی...


اصن من کشته ی همین مرامتم...


هربار میشینم به کل داستان های دوتایی مون 


فکر میکنم


همش یچیزی میاد توذهنم که مگه من چی داشتم که امام حسین اینجوری منو کشوند طرف خودش؟


بعد میگم امام حسین خیلی جاذبه داره...


همه رو میکشه...


شاید بزرگترین افتخارم تو زندگیم


همین باشه که دوستت دارم. و فکر میکنم دوستم داری....


حسین خوبم! مهربونم!


دلم برات تنگ شده باز...


الان که دارم مینویسم اینجا خیلی گرمه... 


میخواستم برم سراغ کولر


اما دلم نمیاد...


میخواد بسوزم


آه ..... حسین..........


ارزو به دل موندم که هر هفته تو مجلس روضه ات باشم...


و داد بزنم

داد بزنم

داد بزنم


راستی

میخوام یکی از فانتزیامو بنویسم.......


حال کردی بهمون بده


دوس دارم تو خونه ایندم برات مجلس بگیرم...


یکی دیگه از فانتزیام اینه که شوهرم بتونه روضه بخونه


و هروقت هواتو کردم بهش بگم و بخونه.... 


وای خدا


چقر گریه بر حسین خوبه....

چقدر خوبه

چقدر خوبه


دلم برای همه اونایی که نمیدونن چیه میسوزه...


کاش میدونستن چیه...


خدایا

خداجونم


منو با حسین محشور کن....

دلم میخواد هر وقت مرگ اومد سراغم


چشمامو باز کنم


و


روی زیبای حسین ات رو ببینم


و همونجا دوباره و دوباره بمیرم...


و از دیدنش  به فنا برسم



خدایااااااااااااااا


خیلی خوبی...


سبحان الله


منو ببخش


دوستت دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 22:36

سلام آجی جونم.اومدم فقط بگم خونه جدیدت مبارک.
پستهاتو هیچکدوم فعلا نخوندم چون باید بشینم درسامو بخونم!!
الان که لپ تاپ را به خاطر یکی از بچه ها روشن کردم بیام حضوری بزنمر
ماشاءالله پس حسابی پستم گذاشتی.
دعام کن فدات

سلام اجی
مرسی
ایشالا چرخش برامون بچرخه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد