؟!

خدایا

ینی میشه من بفهمم چیکار باید کنم؟

خدایا

من هرچی فکر میکنم میبینم کار اشتباهی کردم

ولی واقعا باید چیکار میکردم؟!! 

من که اولش نمیدونستم...

پام سر خورد.. 

:((

حالا باید چیکار کنم؟

فعلا ممنونم خداجان که منو درگیر نکردی امروز... ممنونتم...

خدایا بهم بفهمون.. و هدایتم کن

من میترسم...

نمیخوام به اسم اسلام و جهاد بزنم دستورات اولیه دینم رو به باد بدم....

خدایا

تو خدای منی... اگه تو ازم مواظبت نکنی کی بکنه؟

نسپر به خودم... منو نسپر به خودم... 

من نمیتونم از خودم مراقبت کنم..

من خیلی بیچاره ام بی تو..

خدایا......................................................

تصمیم کبری!

یعنی ممکنه من این کتابارو بخونم؟

حالم خیلی یجوریه

قلبم هم.


از دیرو ک حرف زدیم و قرار شد من فکر کنم

مخم پکید 

واقعا تصمیم سختیه

هرکی ندونه انگار موضوع ازدواجه!! :)))

ولی واقعا سخته

اصلا نمیدونم چ خاکی بسرم کنم

امروز

خیلی "حال ندار"  ام

بیشتر از یکساعت حرف زدیم + س

خیلی خسته ام

انگار هرچی نیرو داشتم ریختم بیرون، الان خالی کردم..!


کتابا مونده...

تصمیم برای پروژه باید بگیرم..

نمیدونم نمیدونم

خدایا خودت خیر مارو بذار جلو پامون..

توسل

ببخشید

بخاطر

حرفایی که زدم...


خدای من

الهی  و ربی من لی غیرک...


خدایا

نفسم رو به تو میسپارم...

یاصاحب الزمان

این نفس مارو بگیر تو دستای مبارکت...

پدری کن... 

امام امت...

اشک..

گناه..

خدایا

من

وای

.

.

ببخشید

استغفرالله ربی و اتوب الیه...


خدایا

:(

زمان/عمر/وایبر/تلگرام/زندگی

وقتم داره زیادی تو وایبر و اینا تلف میشه

باید جدی برخورد کنم با زمان


ح تصادف کرد..

خدایا

هواشو داشته باش