چیزی که میدونم و هم مایه عذابمه و هم مایه شادیم

اینه که

میدونم

وجودم متعلق به خداست

.

.

پس چجوری حق پیدا میکنم باهاش کاری رو بکنم که مال خدا نباشه؟

اصلا نمیفهمم مباح ینی چی وقتی عمر و جسم و روح ما متعلق به خداست...


معنیش این نیست که من همه کارام مال خداس

چون اصن اینجوری نیستم

ولی همینم برای خودم عجیبه

که چرا من مال خدا هستم اما کاری خلاف خواست خدا، یا مثلا کاری با عدم نیت الهی انجام میدم؟!!

نظرات 1 + ارسال نظر
آرشید پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 17:52 http://arshidart.blog.ir

سلام
خب ... این عین اختیاری است که پروردگار به انسان داده ... تا آزاد انتخاب و با عشق عبادت کنه .
و نهایت قدرت حضرتش البته ...
ما انسانها هر چه می سازیم اول فکر محدود کردنش هستیم ... مثلا برای ماشین : ترمز و فرمان و دزد گیر ... برای خانه : در و پنجره ... برای آدمهایی که نافرمانند : زندان و ...........
از حالا از نافرمانی رباتها می ترسیم ... ولی خداوند حتی به ما این فرصت رو داده که در برابرش ناسپاسی کنیم .
از نظر من این از بزرگترین نمادهای قدرت خداوند هست .

سلام
تا حالا بهش فکر نکرده بودم
واقعا شاید این مظهر قدرت خداست... . . .
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد