بایست روی اعتقادت و بهش عمل کن حتی اگه...

واقعیت اینه که


چقد سخته هم واقعیتو بخوای بگی

هم تلخ نباشه هم یکم طنز هم باشه حتی


ولی نه 

میخوام یه سبک دیگه بنویسم


مدت ها پیش یه نفر بهم یاد داد که روی باور و اعتقاد درستم بایستم و رفتارم رو ادامه بدم

اینجوری دیگران باور میکنن و کنار میان باهام


اینو بارها تجربه کردم


مثلا اینکه هی وعده های پشت هم گوشت بخورم اونم از نوع قرمز و مرغ

هم از نظر دین خوب نیس هم من خودم چندشم میشه


حالا من راحت اینو میگم تو خونه وقتی چند وعده گوشتی میخورم.. دیگه نمیخورم

بقیه هم قبول کردن دیگه این اخلاقم رو


جوری که 

دیشب شام نون و ماست خوردم..!!! 

امروز ناهار هم گفتم میخوام غذای بدون گوشت درست کنم. کشک بادمجون به سبک خودم

اما بعد بابا گفت برم از بیرون جوجه بگیرم و اینا...

زیر بار نرفتم. اخر قرار شد بره فلافل بگیره که گوشت نداشته باشه


وقتی برگشت دیدم واسم پیتزا سبزیجات گرفته ! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد