whi is hussain 2

از ظهر که اون پست رو توی آشپزخونه(!) فرستادم

و همونجا گریه کردم 

و نشد گریه مو به اخر برسونم چون زنگ ایفون رو زدن


از اون موقع تا حالا که حدود 7 ساعت گذشته

بسیار شاد بودم


شادی به نحوی که توی این مدت اخیر زندگیم سابقه نداشته


البته به جز روزایی که با بچاهای حوزه دانشگاهی هستم و خوش میگذره(همیشه خوش نمیگذره)


خواستم یه داستان دو نفره دیگه بین خودمون ثبت کنم


من و امام حسین علیه السلام علیه محبت... علیه درود :) عشق منی


خودمم باورم نمیشه که چقدر اون گریه حال منو خوب کرد


با تعدادی از دوستان و افراد دیگه تو وایبر و تلگرام حرف زدم


و اونا خسته بودن. اما من بمب انرژی..


طوری که یکی شون گفت: کسی که حسین داره غم نداره

منظورش من بود.


وای ینی من عاشق این محبت های بی انتهاتم حضرت تاج سر! 


در اخر عرض میکنم که شما همچنان .... : عشق منید


عشق من کیه؟  حسین علیه السلام. :)



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد